* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
|
Jakie studia wybrać?2008-12-08 13:03:00W niedalekiej przyszłości rynek pracy niewątpliwie ulegnie wielu zmianom. Jak podaje Gazeta Wyborcza „Prawdopodobnie praca na etat stanie się rzadkością. Zastąpi ją praca kontraktowa, którą będziemy zmieniać przynajmniej kilka razy w życiu. W wyborze studiów kandydaci powinni uwzględnić takie prognozy.” |
|
Kwestionariusz osobowości zawodowej Facet5 - warsztat akredytacyjny2008-11-24 11:38:22Data szkolenia:25.11.2008 - godzina 17.30 – 19.00 W dniu 25 listopada, 2008 - o godzinie 17.30 firma HR High Touch wraz z firmą Consulting Tools Ltd. zapraszają wszystkich zainteresowanych tematyką: "Inteligencja Emocjonalna i Zarządzanie Talentami", na wykład, który Dr Mark Ślaski poprowadzi w języku angielskim. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia inne Sprzedaż podatki Janów Lubelski, Wielkopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.